måndag 21 januari 2019

#10yearchallange

Jag hänger på trenden #10yearchallange som syns på sociala medier. Men jag visar inga bilder på min nuna, nej - det får bli från min trädgård, förstås! 
Då. Rosenhagtorn i liten rabatt. Sandlåda i bakgrunden, ja det känns avlägset! 
 
Samma plats. Allt är utbytt förutom luktolvonet, till höger i bild.  

Då. 
Nu

Mitt lilla valnötsträd. 

Ett rätt så mycket större valnötsträd. 


Buskar framför altanen, då. 
Badtunna framför altanen, nu. 

Då grävde vi uteplatsen. 

Och här har vi suttit många gånger sedan dess. 

3 kommentarer:

  1. Så kul att se hur trädgården växt och förändrats under tio år. Och den kommer alltid att förändras om jag känner dig...

    Våren lurar bakom hörnet, hurra!

    Ha en fin vecka.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Så fantastiskt kul att få sen din trädgårds utveckling under 10 år. Det sermycket mer grönt och lummigt ut, iaf på bilderna. Och extra kul att framförallt se hur DU ändrat inställning till din trädgård. Måste nog göra nåt liknande.....
    KRAM/Susie

    SvaraRadera
  3. Jätte härlig trädgård o att se den förändras!
    Hm hm. . . hur såg man ut för 10 år sedan. . .måste nog kolla bland bilderna om man vågar visa dessa!!! :-)
    Ha det så fint!
    Kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!