onsdag 6 maj 2020

Återbruk

Det går lite sakta framåt med de detaljer och möbler jag vill ha, för att göra mitt hem mysigt. Jag gjorde ju av med en hel del av våra saker när vi flyttade. Skänkte och sålde, och delade upp på familjemedlemmarna som skulle åt olika håll. Så nu behöver jag fylla på igen. Jag gillar återbruk, både när man skall göra sig av med saker, och när man behöver fylla på. Och nu har jag hittat en lite rolig lampa, för endast 40 riksdaler till och med, det tyckte jag var ett fynd! 
Fick för mig att det är lite 60-tals känsla över den? Men rött är väl inte min färg, den skulle definitivt se ut som ett utropstecken hemma hos mig, och nja, utropstecken vill jag nog inte ha.... Tur det finns färg att köpa! 


Ta da, nu smälter den in mycket bättre! 

5 kommentarer:

  1. Oj, vilket kap! Grattis, så snygg!!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Åhh så fint! Ja tänk så smart att återvinna och få till det med lite färg. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Alltid roligt att kunna fynda.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Vilket snyggt fynd :) Superläcker lampa som blev som "ny" med din omsorg...
    Fredagskram från Titti

    SvaraRadera
  5. Du är duktig på att måla! Och allt annat också!!
    KRAM och TREVLIG HELG/Susie

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!