fredag 15 maj 2020

Helgbukett

En bukett rosor från Ica, för endast 30 riksdaler, fick det bli till helgbukett. Lite ovanlig färg för mig, brukar ju gå åt det rosa hållet, men tyckte de var läckra! Fast jag var tvungen att byta soffkuddar så det inte skulle "skära sig" 😆

Fick ta fram de blå kuddfodralen och stoppa undan de rosa.. 
Sen hade tyvärr två rosor brustit på mitten, men vad kan man begära till det priset? Fast det gjorde ju heller inte så mycket, en ros fick stå här i hallen. 

och den minsta lilla hamnade här i lyktan, tillsammans med det som var kvar av förra veckans bukett med krysantemum. 

Och med det önskar jag er en 
Trevlig helg!  

3 kommentarer:

  1. Fin färg tycker jag. Inte måste du väl byta kuddar heller. Ha Ha! Ja fast jag vet hur det kan vara. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Härlig färg och jag känner igen det där...att byta kuddar till blommorna :)
    Jamen lördag igen, misstänker att det blåser lika mycket på din ö som här!!!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Detsamma till dig! Inte finns det några rosor för 30 kronor på mitt Ica. Finns blommor men de ser inte så roliga ut.

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!