onsdag 21 februari 2018

Sjukstuga

Inläggen duggar inte tätt för tillfället, det finns inte så mycket att blogga om just nu, men här kommer en liten rapport från mig: 

OS går på teven, vädret är kallt och marken är i dagsläget snötäckt, det är halt som bara den eftersom minusgraderna varvas med plusgrader. Här hemma har influensan slagit till, lilltjejen ligger här i feber sen i lördags, och nu verkar mannen vara på gång också. Håller tummarna för att hon blir frisk till lördag, då det är tänkt att hon skall åka till fjällen med sitt konfirmationsgäng.  
Harry håller henne sällskap i soffan, och så skall även jag göra nu. Det var allt för mig, för idag. Ha det gott hörrni, och gå försiktigt! 

4 kommentarer:

  1. Hoppas ni piggar på er snabbt. Hade något flunsaaktigt förra veckan, men det gick över rätt snabbt.
    Ser mysigt ut med lilla kissen där som stöd.
    Ha det så gott.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Samma här...förkylningar, iskalla vindar, snöyra, halka och VAR ÄR VÅREN?? Mina snödroppar är översnöade igen, stackarna.
    Ha en fin dag och krya på er!
    Titti

    SvaraRadera
  3. Hellre en feberinfluensa än en värstingmagsjuka säger jag bara! Fast nu har jag hämtat mig, tänk, det fanns ett liv efteråt!

    Hoppas sjukstugan får helgro.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Egentligen så passar vädret väldigt bra ihop med OS, eller man kanske ska säga tvärtom. Det är bra att OS går just nu när man inte kan göra någonting annat än glo på TV´n eller på datorn.....
    KRAM och se till att din dotter och din gubbe kryar på sig/Susie

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!