lördag 4 februari 2012

Festivalyra!

Lördag och eftersom energin har återvänt så jag har fått en del gjort. Lite innepyssel som städning och tvätt, avfrostning av frysen - perfekt när det är minus 18 grader ute! Se där, nåt positivt är det med det iskalla vädret!
Säga vad man vill - och det vill man ju - om melodifestivalen, men jag ser i alla fall fram emot det =) Har alltid tyckt det varit roligt att kolla på, och ikväll skall hela familjen titta. Maken är inte mycket för såna här populärprogram så vi ser sällan samma program, men han har lovat att titta. Och lilltjejen är så stor nu att hon får vara uppe lite senare nån kväll i veckan. Så nu skall vi snart bänka oss, med ostbågar och smågodis =)

4 kommentarer:

  1. Mysigt ni har det! Här är det också ostbågar och smågodis, men fotboll Real Madrid istället för melodifestivalen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Ha det riktigt mysigt, men jag myser istället med att titta in på Era bloggar.. Bara man får vara inne i stugvärmen så är det OK.
    Här är -14,7 nu så det blir säkert ännu en kall natt.
    Värmande kram
    Ninne

    SvaraRadera
  3. Lyckades missa nästan hela melodifestivalen igår, såg bara första låten (inte alls min stil) och så Flincks (som är en bra skådis fast kanske lite fel ute i just det här sammanhanget), det räckte faktiskt!

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni såg på festivalen och jag är nyfiken på vad ni tyckte. Det är ju en enda gegga av musik första gången man hör all musik!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!