måndag 20 februari 2012

På allmän begäran...



Oj, vilket gensvar jag fick på förra inlägget - kul! Det var en och annan som ville ha recept så jag har uppdaterat det inlägget och lagt recepten under varje bild. Både förrätt och varmrätt är väldigt lätta att göra, det som var lite pyssligt var efterrätten.
Och visst ger vi varann poäng! Dock har jag ännu ingen aning om vad jag fått, poängen las i ett kuvert som kommer att öppnas sista kvällen...*olidligt spännande*
Något som jag däremot fick var bland annat dessa underbara tulpaner!  Visst har de en läcker färg!

8 kommentarer:

  1. Tack för recepten! De är nu kopierade och ligger i receptmappen. Laxen ska provas till helgen, verkade vara jätteenkelt att laga, passar oss!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Underbara tulpaner! Tack för recepten, måste provas!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. söta tulpaner
    ha det så gott
    maggan

    SvaraRadera
  4. Tusen tack för receptet. Maken har lovat mig finmiddag till helgen med lax hihi!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Hej,,,Men så roligt att ordna et eget sånt med poäng och allt. Ska genast kika på recepten. Tulpanerna var underbara. Önskar dig en fin vecka..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Men så trevligt med mat-idén! Fint dukat och finess på uppläggningen.... gillar!
    Vacker bukett du fick!
    Håller tummarna att det blev höga poäng!!
    Må gott1 /Bea

    SvaraRadera
  7. Receptet på laxen måste testas - gärna till helgen, vi får se!
    Däremot så kan jag varken äta avacadosoppan eller efterrätten på grund av risk för gallstensanfall. Ja, ja - är det inte det ena så är det det andra som sätter käppar i hjulen för ens njutning!! *fniss*

    SvaraRadera
  8. Jättegott recept och fina blommor:)//Helen

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!