onsdag 24 mars 2021

Det här med teve i inredningen

Har ni tänkt på att teveapparater sällan syns i sociala medier? Det är väl för att det inte är en så speciellt snygg detalj, trots att den väl i princip finns i var mans hem. 
I alla fall. Så här ser min tevevägg ut. Eller har sett ut, för jag har tänkt ett tag att jag måste göra nåt åt den, det är liksom en svart klump där i mitten, och så inget mer förrän tavlan till höger. Men så fick jag en idé, att om jag sätter upp fler tavlor helt enkelt, så kanske teven smälter in och ser ut som en tavla den med, eller nåt... 

Några tavelhål i väggen senare... (jo, det är något fler än vad som behövdes, så blir det när man inte har tålamod att vänta på hjälp med ögonmåttet... 😆)

Och så här ser det ut om man backar några steg. Översta tavlan vid teven är lika hög som tavlan vid månbordet, även fast det kanske inte riktigt ser ut så. Tja, jag tycker faktiskt det ser lite mer harmoniskt ut nu, än innan. 

5 kommentarer:

  1. Superfint!! Vilken skillnad!!
    Så himla bra!! <3

    SvaraRadera
  2. Snyggt sammanhållet! Jag har ungefär en liknande lösning runt min tv.
    Tack för fina kommentaren om min sömnad!

    Ha det gott!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Och ett jättebra tips! Tack för det :)

    SvaraRadera
  4. Jamen så fint! Det blev verkligen snyggt och tv´n smälte in bra där...
    Önskar dig en glad dag!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. TVn har alltid varit svår i samband med inredning. Lättare nu än när vi hade tjocktv, de var ju riktigt fula och tog så stor plats.
    Ha det bra!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!