fredag 19 mars 2021

Hopp om vår

 

Vårdagjämningen i morgon, och även om det  har blivit så mycket ljusare, så är det bitande kallt ute, idag har det till och med haglat...Burr vad det bet i kinden när jag var ute en sväng!  Men då får man ta in våren istället! Några kvistar som jag fick för någon vecka sedan har slagit ut!

 

Det är verkligen vårkänsla med blommande kvistar! 


Ser ni förresten buketten här på hyllan. Den fick jag när jag fyllde år i september...! Och de gröna bladen är ännu gröna!? 

Nu önskar jag er en fin helg! 

5 kommentarer:

  1. Det var kyligt även här idag men när jag väl började jobba ute så kändes det inte. Så kompostkvarnen har gått varm idag.

    Att driva grenar så här års är ljuvligt! Kram, Carina

    SvaraRadera
  2. Ja, inte känns det som om våren hade kommit speciellt mycket närmare sen förra veckan. Nästan tvärtom.....
    KRAM/Susie

    SvaraRadera
  3. Kyligt här på andra ön också! Bitigt kallt och våren känns långt borta...
    Härligt med kvistar, bra tips :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  4. Så vackra kvistar!
    Skön söndag!

    SvaraRadera
  5. Fint fynd på nätauktion - grattis. Ja, nu får våren gärna komma och värma mig. Klippte ner massor med Lavendel i dag och det är jobb för en halv dag till.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!