onsdag 3 november 2021

Sköna november

Nu är den här, sköna november! Som jag längtade efter i somras... ja, faktiskt, kan nog säga att jag föredrar att kura i soffan i novembermörkret än att behöva ligga inne i soffan mitt i sommaren, för att en inte orkar röra sig! Soffan är faktiskt skönare den här årstiden, när man vill vara i den! 


Och skogen, den är ju härlig året om! 

Är det här en sån där trädkramare månntro? 

Tack för alla grattis och tumhållningar för mina kattungar! Fick några frågor om jag skall behålla någon. Tanken är att inte göra det, men man skall väl aldrig säga aldrig... Har ju hänt förut att en katt har valt mig och inte tvärtom... 

2 kommentarer:

  1. November är oftast skönast inifrån huset. Så svårt att tänka mig kyla, regn och blåst från där jag befinner mig. Fast snart kanske jag också får erfara hösten i Sverige.
    Hoppas det går bra med dina små kattungar.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Tänk att någon kan älska november. Det är ju bra ändå. Söt liten kattunge. Jag skulle aldrig kunna sälja bort... Men fattar att man måste. Kraaam Pia

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!