måndag 14 februari 2022

Med en enkel tulipan...

...vill jag bara kika in och önska er en fin Alla ♥ Dag! 


Ica var så generösa så alla "stammisar" fick ett 5-pack tulpaner som gåva häromdan, och det tackar man ju inte nej till! Med ytterligare ett knippe tulpaner samt förra veckans gröna kvistar som ännu höll färgen, blev det en trevlig bukett. 

Nu har jag varit förvisad från köket sedan dottern kom hem från skolan, och resultatet blev en hjärtformad kärleksmums, som vi skall mumsa på i kväll! Gulle henne! 

5 kommentarer:

  1. Härligt med en bukett fräscha tulpaner. Inte dumt med en hjärtformad kärleksmums heller. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Visserligen var alla hjärtans dag igår så jag är lite sen men ... jag hoppas den blev bra. När jag ser den hjärtformade godsaken anar jag att det blev så. Och det var ju generöst av ICA, och dom ser ju fräscha ut också!
    Ha nu en lika bra dag idag!

    Kram Anita

    SvaraRadera
  3. Hoppas kvällen blev fin med dottern och att kakan smakade lika bra som den ser ut. Läckert.
    Generöst av ICA att ge bort tulpaner till stammisar.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Mums! Kakan ser attans god ut! Släng på kaffet så kommer jag på direkten :)
    KRAM från andra ön och Titti

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!