onsdag 14 september 2022

Det är de små detaljerna som gör det

Visst är det väl så? Och på den här byrån var det gråblå knoppar, vilket passade jättebra när den gjordes iordning till vår förra hall, men "störde" mitt färgsinne i det här gästrummet lite... Jag vet, så fånigt men gråblått passar helt enkelt inte till den här tapeten, som har en varm botten. Samtidigt, i en hall nära det här rummet, så satt det knoppar som var lite intetsägande, om man nu kan beskylla knoppar för att vara det. 
Istället fick det bli en beige variant här på byrån, som jag hittade på nätet. Och de gråblå hamnade istället... 
Just det, i hallen... 
passade ju perfekt till den grå väggen. 

...samt i mitt sovrum.
och där passade de lika perfekt till den blå väggen. Alla nöjda, alla glada, åtminstone jag. 

2 kommentarer:

  1. Så rätt så rätt! Känner väl igen mig. Man kan reta sig på småsaker och har man tur så finns lösningen runt hörnet! Och så bra det blev sen.
    Glad torsdag!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!