tisdag 16 april 2024

På jakt efter tavelramar

I hallen har det kommit upp en ny tavla. Jag följer @broderauttexten på Instagram, som har många roliga och tänkvärda citat, och köpte några tryck därifrån för rätt så länge sen. Men formatet är liksom inte standard, så jag har haft lite bekymmer att hitta rätt tavelram. Efter idogt letande fick jag napp på Tradera. Hittade en gammal fin ram i snyggt trä som passade perfekt till byrån i hallen.
 
Nu vet jag inte direkt om jag lever som jag lär. För vet jag om att jag skall få besök, så städar jag, så tavlan kanske mest är till för min egen påminnelse, om att jag skall tagga ner lite... 

Nu skall jag bara hitta en eller ett par ramar till, så kanske de andra trycken får ta plats på någon vägg, de med. 

2 kommentarer:

  1. Snygg ram som verkligen passade till byrån. Roligt citat också :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Den tavlan är verkligen nåt att sträva efter. Jag håller på att lära mig. Bjöd tom på köpetårta när nåra av väninnorna fikade hos mig sist. Och det är en stor bedrift kan jag säga. Usch, så trött jag är på mig själv ibland. Men är man duktig flicka (och estet) från födseln så är man.
    Hoppas du också tillåter dig.
    Lycka till med ramleteriet.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!