lördag 3 december 2016

Favoritfrukosten



Favoritfrukosten just nu, är att få sitta i lugn och ro med en kopp kaffe, tidningen och så chiapudding med clementiner och hemgjord musli på toppen. Det smakar lite juligt faktiskt! 

Tända ljus och nyutslagna hyacinter gör sitt för att bidra till julstämningen. Och faktiskt börjar det dala ner några snöflingor utanför fönstret! 

Dagen ligger framför mig som ett oskrivet blad, det gillar jag! Kanske blir det några julklappsinköp, kanske bakar jag något, hm får se vad det blir. Vad skall ni göra idag? 

2 kommentarer:

  1. Så gott med chiapudding. Härligt med hyacinter och nu måste jag ta fram min liknande ljusstake. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Idag har jag repat med min kör och imorgon är det konsert i kyrkan med lite julmusik och det blir mysigt. Så fint med hyacinterna och kanelstängerna i ljusstaken. Enkelt men vackert!
    Ha en fin kväll!
    Kram, Ann

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!