måndag 5 december 2016

Pricken över i

Jag visade ju min fina amaryllis som står här på skänken, häromdan. Har egentligen länge tänkt att det saknas något här vid skänken, har tyckt det varit svårt att "få till det". Samtidigt har jag gått och suktat efter en stor rund spegel från Mio, utan att veta vart jag skulle ha den.... alltså ibland vet jag inte hur hjärnkontoret fungerar, det är som att hjärnhalvorna inte riktigt "conectar" med varandra....;) för det är ju förstås här som den stora runda spegeln skall vara!!  
Sagt och gjort, åkte till Mio i lördags och där stod ett exemplar och väntade på mig ;) Det fick bli en tidig julklapp till mig själv!
Och nu har hela stängeln slagit ut, och med spegel bakom blir det dubbelt upp, åtta klockor! 

Det blev lite pricken över i;et. här på skänken. Visserligen en rätt stor "prick", men ändå! 

5 kommentarer:

  1. Mycket fin prick. Vilken skillnad. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Det blev väldigt fint och snyggt att bryta av det vita med den svarta spegeln!
    Fantastisk amaryllis också!
    Ha det fint!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  3. Wow! Det blev riktigt tjusigt!! Själv lyckades jag köpa två små ynkliga, men dom blir ju höga med tiden, röda enfärgade "tråkiga" amaryllisar på ICA igår. Var dock lycklig för det.....
    KRAM - Susie

    SvaraRadera
  4. Yes! Pricken över i, huvudet på spiken!

    Glad tisdag!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  5. Klart den ska vara där! Du är inte ensam om att tänka sådär hi hi...helt plötsligt passar den där saken som stått i ett hörn i månader :) Märkligt det där...
    Det blev jättefint hos dig och amaryllisen är ljuvlig i färgen!
    Vinterkram från Titti

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!