onsdag 19 maj 2010

Det kom ett paket...

...från Odla.nu! Nästan som julafton...
Astillbe "Milk &Honey" 
Jag gör ett nytt försök med Akleja "Pink Barlow"
...i fjol när jag köpte den så blev den så här..söt men inte rätt...

Silverax "Atropurpurea" 
 
Blodnäva "Album" 
 
..och så Hosta förstås "Patriot" Kan visst inte få nog av Hostor....
 
Den här till exempel, visst är den läcker? "Dancing in the rain", den finns på Önskebrunnen och jag har funderingar på att skicka efter den med, samt någon/några pioner. Någon med erfarenhet av Önskebrunnen? Kanske försent att skicka efter pioner förresten, de har ju kommit upp en bit nu. Vad tror ni?  

3 kommentarer:

  1. Oj vilken vacker samling du handlat:)Varenda en är ju supersnygga. Namn att lägga på minnet. Kram

    SvaraRadera
  2. Rena rama julafton! För fösta gången hade jag inga hostor i mitt paket därifrån, men väl några pioner. :)

    Jag har ingen erfarenhet från Önskebrunnen själv, men jag har läst på AoT om de som brukar handla där och verkar nöjda.

    SvaraRadera
  3. Hej! Tack för ditt stöd. Vad kul med paket från odla. Förstår din lycka. kram Madeleine

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!