tisdag 19 december 2017

Vackraste amaryllisen

Jag fick ju inte fresta med mer gotter nu, enligt Eva-Mari med bloggen Solstrimmor đŸ˜ SĂ„ jag slĂ„r emellan med en av de lyxigaste buketterna jag har unnat mig sjĂ€lv nĂ„gon gĂ„ng tror jag... Kunde helt enkelt inte lĂ„ta bli dessa helt ljuvliga rosavita amaryllis, med lite eukalyptus till och sen lite tallkvistar frĂ„n skogen blev det en lĂ€cker bukett! 


Men i morgon kommer det nog lite sött igen, skall tipsa om en god efterrĂ€tt till jul... 😜

2 kommentarer:

  1. Vilken skönhet. Oj sÄ fin bukett. Du frestar ofta med gott och mysigt och fortsÀtt gÀrna.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Underbar, sÄÄÄ fin amaryllis!
    Jag gillar din blandning av trÀdgÄrd, frestande godsaker och sÄ lite Harry. :)
    MÄste passa pÄ att tacka för receptet pÄ kalljÀsta bullar, det Àr suverÀnt.
    Kram Kristina

    SvaraRadera

Jag blir jÀtteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hÀlsning! Tack!