torsdag 1 april 2021

Stilla veckan

 Egentligen är vi ju haft ett helt år av "stillhet" men Stilla veckan är ju inte förrän just denna vecka. Och det bästa med den är att själva arbetsveckan är så kort, så nu tar vi helg, fast bara halva torsdagen är gången. Ja, åtminstone vi som slutar tidigt dag före röd dag skall tilläggas, det är ju långt ifrån alla. 

För mig blir även helgen väldigt stilla. Inga barn hemma och ingenting inplanerat. Men jag får väl ladda upp med lite fina blommor och blader, och fylla porslinshönan med något gott, och hoppas på sånt väder att det kanske går att påta lite utomhus? Här är förra veckans blomma, ja, jag får väl erkänna att jag tjuvstartade lite på pyntet. 
...och den här fina krukan med påskblommor kom min syster med igår. 

Önskar er en riktigt 
God och Glad och Härlig Påskhelg! 

6 kommentarer:

  1. Roligt med lite påskpynt.
    Glad påsk!

    SvaraRadera
  2. Så vackert och rofyllt hos dig. Här blir det också stilla veckan.... som vanligt i dessa tider. Men jag hoppas vi får njuta av lite sol i alla fall?

    Glad Påsk till dig också.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Underbara blommor!
    Påskkram från Skåne!

    SvaraRadera
  4. GLAD PÅSK och en stor vårkram från Titti

    SvaraRadera
  5. Så vakre buketter!
    Fortsatt god påske!

    Klem, Ida

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!