lördag 24 februari 2024

Ny vas och gamla blommor

Ja, precis. Blommorna är gamla, och vasen är ny, helt tvärtom mot vad brukligt är. Blommorna är helt enkelt hortensior från i somras, alltså torkade men jag tycker de ser skapligt fina ut ändå! 


Och vasen, den hittade jag på en av de där större kedjorna som säljer inredning. Den har den där bulliga formen jag gillar, och så var den på rea så den kostade mindre än en bukett, så den kunde jag inte låta bli, trots att vaser inte är någon bristvara här hemma, om man säger så.  

4 kommentarer:

  1. bland går det inte att värja sig! Snygg. Hortensiorna ser faktiskt levande ut!
    Glad söndag.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Fin vas. Får man fråga var du hittade den? Roligt att blommorna har hållt sig så fina.
    Kram Anki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det får man ;) jag hittade den på Jysk! Kram tillbaka!

      Radera
  3. Väldigt fin vas och jag håller med de andra, blommorna ser inte torkade ut alls. Kraaam Pia

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!