söndag 31 december 2023

Slutet gott

Efter en kortvecka på två dagar, stämplade jag ut för fem dagars ledighet i fredags, alltså blir det kortvecka nästa vecka igen, då blir det bara en och en halv dags jobb... helt okej för mig, dumt att klaga över den saken i alla fall... 
Nu är det dags för sista inlägget för i år. Tänkte där i början av december, att jag kanske fixar 100 inlägg i år ändå, men icke, det blev visst bara 97 stycken. Vi får väl se vad 2024 bjuder på, och hur många inlägg det kan bli då. 
Nu vill jag önska alla mina läsare ett gott och trevligt slut på detta år, och 
Ett Gott Nytt År!  

4 kommentarer:

  1. Jag ser fram mot inlägg från dig kommande år. Ska själv försöka skriva inlägg lite oftare än det blev året som gick :)
    Så ... ett gott slut och Ett Gott Nytt År!

    Kram Anita

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År önskar vi dig och kissarna!
    Kramar från Eva-Mari och Iris

    SvaraRadera
  3. Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT HÄRLIGT ÅR! Med massor av glädje :)
    Kram från ett grått Öland & Titti

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!