söndag 12 maj 2024

Ett projekt att bocka av

Vissa saker sitter långt inne. Måla staket är tydligen ett av dem. Jag köpte färg för två år sen, men det har av någon anledning alltid kommit något emellan. Lättja kanske det stavas. För hur tråkigt är det inte, att måla staket. Och då pratar vi ändå om en liten bit bara, det här är ju ingenting mot vad jag målat förut, i mitt "förra liv". 

Men nu så, fick tanten ändan ur vagnen, och skrapade och målade, tog ju faktiskt inte så många timmar alls. 

Ta da! Och jag kunde därmed bocka av en av mina saker på min "att-göra-lista". Inspirerad av mig själv (kan man vara det?) tog jag raskt tag i stengången och rensade den, samt städade ur förrådet. Check, check, check. 

1 kommentar:

  1. Vad härligt när man får tummen ur liksom. Snyggt och prydligt. Kraaam Pia

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!