onsdag 15 maj 2024

Solnedgång

Tänk så mycket vackert vi har omkring oss. Solnedgångar till exempel. Jag slutar aldrig att förundras över hur vackert det kan vara. I kombination med stilla vatten blir det ännu vackrare! 
Tydligen fler än mig som är lika fascinerade! Min äldsta dotter, som åkte till Australien i november, och skulle stanna borta i ett år, stod helt plötsligt och oförberett (för mig) hemma i min hall! Och hon blir kvar här i sommar, kanske var det de gotländska solnedgångarna som lockade... Kan även ha varit att få bo gratis hemma hos mamma under sommaren, för att spara pengar för vidare resor. För hon verkar ha fått blodad tand. Undrar var hon har fått reslusten ifrån, inte är det från mamma inte... ;) 




Men fascinationen för solnedgångar, det har hon tydligen ärvt!  

3 kommentarer:

  1. Samtidigt som man uppmuntrar sina barn att se sig om i världen så vill man helst ha dem under vingarna. Nu får du njuta och mamma dig medan du har chansen.
    Ha det gott tillsammans.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Men så roligt att du fått hem dottern över sommaren. Och jösses! Vilka bilder du bjuder på. Jag bara sitter här och tappar andan, så vackert är det. Ja solnedgångar, det är något visst det.

    Kram Anita

    SvaraRadera
  3. Vacker solnedgång.
    Njut av att ha dottern hemma ett tag.
    Ha det bra!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!