måndag 23 september 2024

Festligt värre

Mitt firande var tydligen inte klart i onsdags, för i lördags hade mina kära barn och systrar ordnat en överraskningsfest. Så gulligt av dem! 

Se så fint dukat hemma hos ena systern, hon har verkligen en perfekt plats att ha fest på, här finns plats för många. Hela 20 stycken ville komma och fira mig, blir så glad i hjärtat av det! 

God mat och hembakat bröd. 

Efterrätt som på finaste restaurangen! Den bestod av Äppel- och kardemummacheesecake och salt kolapannacotta, fylld med äppel- och citronkompott, samt havresmul, torkade äppelskivor och flarn. Alltså så gott! 
Vid borden fanns små bingobrickor som skulle fyllas i, det blev många skratt...
Syrrans dekorationer i form av hemodlade dahlior! 
I morse när jag kom till jobbet, möttes jag av ett pimpat rum, som mina kära kollegor hade ordnat. 

Ja, nu är jag firad ordentligt, nu skall jag inte orda om det här mer. Eller förresten, jag är ännu inbjuden på AW med jobbet på fredag. Men sen skall jag vila i att jag blivit en mogen kvinna... ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!