fredag 20 september 2024

Min dag

Tack för grattis i onsdagens inlägg! Nu kommer lite bilder från dagen, när jag gick över strecket till 60... Det känns ännu konstigt att skriva, eller säga det, men man vänjer sig väl... ;) 
Efter lunchen åkte jag och tjejerna ut till Fröjel Resort & Spa. Det ligger ca 4 mil söderöver från Visby. Här började vi med varsin massagebehandling. Medan en hade massage satt de andra och njöt ute i solen, det var ju så fint väder! 
Jag valde rygg och fotmassage, väldigt avkopplande och skönt! 

När vi var klara med massagen anslöt mina systrar, och vi fem bodde här i en lägenhet, väldigt fräsch och fin. Vi började med att träna tillsammans i anläggningens gym.  

Sen korkade vi upp bubbel. 

Efter det blev det bad i poolhuset, där det finns både bassäng och jacuzzi. 

Vi var helt själva där, fördelen med lågsäsong. 

Och så blev det en mysig kväll med mat och vin, spel och en massa skratt inne i lägenheten.
Supermånen, dock väldigt svår att fota... ;) 

Morgonen därpå blev det hotellfrukost, innan vi åkte hem igen. Riktigt härlig födelsedag, lite annorlunda mot en vanlig sådan med kalas hemma, det här blev verkligen en vilodag för mig. Kan verkligen rekommendera det här stället, nu gjorde väl vädret sitt men det kändes lite som att vara på semester utomlands. Minus flygresan, så det passar ju mig perfekt! 

Systrarna hade med sig sådan underbar bukett! 


På vägen hem på torsdagen, åkte vi förbi Växthuset Linds, där mina tjejer köpte en härlig bukett till mig. De matchade mina nya ljusstakar så fint. Nu blev jag sugen på att byta till höstfärger på soffkuddarna, det får det bli i dag.  

Och så kom det ett blombud med ytterligare en fin bukett, från en av mina vänner! Vilken lyx♥

1 kommentar:

  1. Det lät verkligen som ett riktigt fint födelsedagsfirande. Verkar vara ett väldigt mysigt ställe. Så skönt att få njuta av rygg och fotmassage, bad, god mat och bästa umgänget. Och så fina blommor på det.

    Ha nu en riktigt trevlig helg!
    Kram Anita

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!