lördag 28 september 2024

Höstkläderna på

Äntligen soffmys tycker nog Harry, som ligger här och gosar i soffan. När jag fick den fina buketten av döttrarna, fick jag inspiration till att byta till "höstkläder" på soffkuddarna. 
Men mattan då, den har legat där länge nu. 

Så den byttes också ut, till vintermattan som stått i förrådet ett tag. Ombyte förnöjer ju! 
 
Hm, tycker det ser så kalt och öppet ut efter att trädet togs ner. Hajar ännu till lite varje gång jag tittar ut, och känner mig lite naken här inne, som att folk kan se allt jag gör. Inte för att det passerar så hemskt mycket folk utanför, men ändå, känslan finns där.  Men jaja, det är som det är och nu skall jag komma på vad som skall ersätta det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!