söndag 22 januari 2017

Ombyte förnöjer


Ny färg på soffkuddarna förde med sig att det inte längre funkade med terracotta på tevebänken, eftersom jag är uppfostrad med att rosa och orange inte går ihop. Det är möjligt att det gör det nu när vi skriver 2017, men min hjärna är inte omprogrammerad för det.  Hm, det skulle därmed åtgärdas så jag fick rota omkring här hemma och göra en rockad på blommor och tavlor. Men det är kärt besvär, nåt skall en ju göra när det är helg och inget annat står på schemat. Och ombyte förnöjer säger man ju! 

3 kommentarer:

  1. Jättefint! Snyggt stilleben där! Måste köpa mig lite nya blommor...nu fick jag lite inspiration :)
    Ha en skön kväll!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul med omväxling, det behövs inte så stora gester, bara lite omorganisation så är det som nytt! Det blev så snyggt!
    Ha det fint!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Älskar också att flytta om bland prydnassakerna - för att möblera om får jag inte - däremot köpa nytt det är OK!? Men just nu är det hallens renovering som gäller. Mycket att tänka på.....
    KRAM
    Susie
    Susie

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!