onsdag 16 mars 2011

Nytt i badrummet

Ny tvålpump, från House Doctor har inhandlats till badrummet. Hittade den vid Lantliv i Mästerby när dom hade rea nu i februari. 50% gjorde ju inte ont...:o) Och vilken bra service; jag beställde över nätet och fick då en mejlförfrågan om jag ville ha grejerna hemkörda till dörren, för hon åkte ändå till Visby då och då. Och när hon kom så slapp jag även fraktavgiften... Man skall gynna lokala företag!


Och har ni sett, att orkidén ännu är vid liv! Nu har den fått en liten buddhafigur som sällskap också.  

11 kommentarer:

  1. va kul när man fyndar lite(möe) o vad kul när det vankas service också! Jättefin både pumpen o buddhan...kramis Gunilla ♥

    SvaraRadera
  2. Vilket snyggt badrum Du har! Ja...tvålpumpen oxå förstås;o) Den gjorde sig ju perfekt där hos Dig.
    Hoppas du har haft en bra dag. Här är det soligt med isiga vindar. Så det har varit varmaste jackan på idag.
    Ha det gott! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Så snyggt badrum du har!
    Tvålpumpen är både praktisk och stilren.
    Trevlig kväll! /bea

    SvaraRadera
  4. Oj, vad trevlig blogg du har här, jag besöker den för första gången. Jag märker också att du är en kattälskare liksom jag...

    Ha en skön kväll!

    Kram
    Sari från Puumuli i Finland

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar service!!
    Snygg tvålpump du fyndade!!

    Ha en riktigt skön kväll!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  6. Lantliv i Mästerby?Den affären har jag missat,får bli ett besök där till sommaren.
    Jättesnyggt badrum du har.
    Ha det gott
    Kramiz

    SvaraRadera
  7. Hej! kul när man kan fÿnda lite :) va kul att du har The Moniker som bakgrunds musik... han är från mina trakter "Jönköping",ha en fin kväll kramiz Jessica

    SvaraRadera
  8. Jaa så rätt du har detta med att baka efter samma recept o ändå smakar det olika! pröva nu "mitt" tårtrecept,enkelt som sjuttan att göra...Natti, natti Gunilla

    SvaraRadera
  9. Fint badrum ni har :) Aldrig fel med lite nytt som piffar upp.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Tjusigt badrum och pumpen passade ju precis! Det är så härligt att få lite nytt nu till våren.
    Själv var jag iväg och hämtade 3 nya belysningar till vitrinskåpet idag, på dom var det minsann ingen REA, gick nästan på 1000:-.Sen åkte jag till Hemse och hämtade färgen till bakgrunden i vitrinskåpen, gick på 700:- och då fick vi ändå 80:- i rabatt. Men det blir nog j---t snyggt!

    SvaraRadera
  11. Snyggt badrum, tvålpumpen passade perfekt in! Vilken superfin service du fick dessutom:) Nej jag har inte gjort någon statistik över populäraste maträtten. Avsikten från början var mest för att inte samma maträtt skulle återkomma för ofta och att maten skulle bli mer varierande, numera är det mest en kul grej. Men ganska bra när inspirationen tryter!
    Ha det gott!
    Kram Margot

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!