onsdag 9 mars 2011

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Camilla med bloggen Östervik
Utmaningen går ut på att man skall skriva åtta saker om sig själv, utmana åtta nya bloggar och även länka till den som man har fått utmaningen av. Ok, nu kör vi:
Jag
  • är lättrörd (gråter ofta framför teven, nu senast framför "En unge i minuten" i måndags).
  • är mer katt- än hundmänniska, men djurvän överhuvudtaget
  • fast om djuret är en spindel måste den dö...*ryser* spindlar är det värsta jag vet...
  • klipper man och barn själv
  • har absolut ingen sångröst men sjunger gärna en druddelutt ändå...
  • gillar att leka charader
  • får svindel på Cosmonova...
  • har gjort en och annan tavla i unga år, och även målat porslin på "äldre" dar, så lite konstnärlig är jag nog ändå...:o)
Ja, det blev en blandad kompott, och en del har ni säkert hört förut. Nu till utmaningen av åtta andra bloggar: Dessa bloggerskor är jag nyfiken på att få höra lite sanningar om...:

7 kommentarer:

  1. Man tackar för utmaningen o antar den gärna!!

    Ha en fin dag!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  2. Tack för utmaningen. Ska tänka ut vad jag ska berätta om mig själv dårå.....
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Kul att få veta lite mer om dig:)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ooo:) Det var en kul utmaning, jag tackar och tar emot! Det blir att ta sig en liten funderare på vad man ska berätta då:))
    Kul att få veta lite mera om dig också:)
    Ha det gott!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Trevligt att få några ledtrådar om dig :)
    Kan hålla med i många punkter och den första kan dels upplevas pinsam ibland :)
    Tack för din utmaning till mig! Måste få lite betänketid och sen får vi se :)
    Kram /bea

    SvaraRadera
  6. Ha ha några saker är vi är lika på . Kram

    SvaraRadera
  7. Tackar för utmaningen..har några tankar så vi får se..må så gått..Maria

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!