söndag 27 mars 2011

Selma eller Elsa?

Här är en liten sneakpeak på köket. Själva köksdelen är klar, så när som på golvsocklarna som ännu ligger i källaren. Den här lilla hyllan budade jag hem på Tradera. Handduk och grytlapp från Åhlens.
Nu skall jag snart igång med matrumsdelen. Och det betyder "stora" beslut som skall tas - och jag har ju som bekant svårt att bestämma mig. Skall det blir Selma eller Elsa som skall pryda mina köksväggar? Jag tänkte jag skulle beställa nu i början av veckan, så kanske de hinner komma till helgen.
Ute är det ännu isiga vindar. Igår var jag ute en liten stund i trädgården, tänkte rensa upp bland allt visset som ligger i rabatterna. Men jag fick ge mig efter ett tag, det mesta var stelfruset! Så jag får nog stilla min "hunger" efter rensade rabatter ett tag till..:o)

6 kommentarer:

  1. Selma ser vackert ut! Visa bilder sedan när du är klar med tapetseringen.

    Ha en fin början av veckan!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  2. Och jag föll mest för Elsa. :)
    Ny tapet blir alltid fräscht så det blir ju bra vilket som.

    ha de bäst !!
    Nilla

    SvaraRadera
  3. Trevligt att få renoverat och fräschat upp i rummen och så lagom nu innan utesäsongen börjar :)
    Söt hylla med somriga accessoarer.
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  4. Vad fint det blir och vad kul att få renoverat. Svårt val....spännande att se vad du väljer . Kram

    SvaraRadera
  5. Inte lätt o välja mellan två snygga tapeter,du kan kanske köpa båda,för när man börjar renovera brukar det va svårt o sluta.
    En sån söt hylla du hittat,passar perfekt.
    Ha det gott vännen.
    Kramiz

    SvaraRadera
  6. Vill ha! Jag är ute efter lite pasteller till köket, men det är inte så mycket pengar jag har att lägga på sånt.

    Vilken lycka att ni hittade igen hans ring!!

    Lycka till med tapetvalet!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!